KÖPVILKOR
Reklamationer
Studio Fjällflora strävar efter att ha 100% nöjda kunder. Skulle dina blommor inte komma fram i tid eller inte återhämta sig efter ett dygn i vatten så hör av dig på telefonnummer 072-7254111. För att nöjd-kund garantin ska gälla krävs att du ger blommorna nya snitt och sätter dem i vatten samma dag som du får din leverans. Blommor är en levande produkt och det kan aldrig garanteras att blommorna håller i två veckor. Jag strävar efter att göra buketter med så lång hållbarhet som möjligt, med ett mål på två veckor, ibland blir det lite kortare och ibland lite längre.
Leverans
Blommorna körs ut med bud inom stora delar av Åre & Östersund, kontakta mig för att se om din leveransadress är möjlig att leverera till. Jag ringer alltid till den som ska få budet innan för att stämma av så personen är hemma. Jag ringer på dörren och lämnar buketten utanför om ingen öppnar.
Betalning
Varje vara anges med pris i svenska kronor inklusive moms. Det går alltid att hämta diun beställning utan extra kostnad hos mig i Mörsil. Ska en beställning levereras till annan adress tillkommer en fraktavgift. Betalningsalternativen är säkra och sköts av Stripe.
Ångerrätt
Blommor är en färskvara och tyvärr finns det ingen möjlighet att skicka tillbaka blommorna om du ångrar ditt köp då distansköpslagen inte gäller varor som snabbt kan försämras. Skulle dina blommor däremot inte komma fram i tid eller inte återhämta sig efter ett dygn i vatten så tar du kontakt. Ångerrätt av heminredning gäller enligt distansköplagen i 14 dagar från att du tar emot varan, du ansvarar för att varan returneras till mig i Mörsil och står själv för eventuella kostnader som uppstår vid returen.